به گزارش روابط عمومی سپاه قدس گیلان به نقل از رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر میز خدمت جهادی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می شود که در کنار مسئولان استان، مدیران عامل بانک‌ها هم حضور دارند.

سرهنگ عباس حسینی افزود : مهمترین هدف برگزاری میز خدمت جهادی که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری و خدمت رسانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می شود، افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: بزرگترین رسالت سازمان بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، رفع مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: تاکنون سه مرحله میز خدمت جهادی برای رفع مشکلات مردم در رشت برگزار شده که اولین مرحله در خرداد ماه، دومین مورد همزمان با هفته دفاع مقدس و سومین مرحله نیز در هفته بسیج با حضور مدیران کل ادارات و سازمان‌ها در مصلای امام خمینی (ره) انجام شد.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.