به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در دومین روز برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر یادواره مرحوم جهان پهلوان نامجو مسابقات دسته ۹۶ کیلوگرم برگزار و بار دیگر شاهد ناکامی» کیانوش رستمی» بودیم.

«سلاج رعد» از کشور اردن، «کیانوش رستمی» و «رضا دهدار» از ایران، «هاکوب مکرتچیان» از ارمنستان و «کدولوت رسول بی کف» از قرقیزستان پنج وزنه‌برداری حاضر در این دسته بودند که با هم به رقابت پرداخت.

در حرکت یک ضرب این دسته «رسول بی کف» از قرقیزستان با مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی، دهدار از ایران با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی و هاکوب از ارمنستان با مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است «کیانوش رستمی» در انتخاب‌های اول و دوم خود موفق نشد وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را مهار کند اما در مرتبه سوم با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی رتبه‌ای کسب نکرد.

در حرکت دو ضرب این دسته اما» کیانوش رستمی» با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی به نشان طلا دست‌یافت و «رسول بی کف» از قرقیزستان با مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرم و «هاکوب» از ارمنستان با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی به ترتیب نشان‌های نقره و برنز دست یافتند.

درمجموع حرکات نیز «رسول بی کف» قرقیزستانی با ثبت رکورد ۳۷۱ کیلوگرم، «هاکوب» با ثبت رکورد ۳۴۵ کیلوگرم و «سلاج رعد» با ثبت رکورد ۲۲۵ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.