محمد مهدی مظفری در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال، تعداد ۵۷ طرح عمرانی عام المنفعه، اشتغالزایی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۷۴ میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی رضوانشهر و پره سر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، (انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت) و ضمن  تبریک این ایام افزود: با تلاش مدیران زحمت کش این شهرستان و بخش خصوصی امروز شاهد تحقق و افتتاح پروژه های مختلف در این شهرستان هستیم.

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به عنوان پروژه های عمرانی و خدماتی، فرهنگی و آموزشی و اشتغالزایی افزود: مهمترین طرح های قابل افتتاح، شامل پروژه های برق رسانی، در حوزه اشتغالزائی سردخانه یک هزار تنی، تولیدی های خرد و صنعتی، خودکفایی، گردشگری و غیره می باشد.

 وی همچنین گفت: در زمینه شیلات و پرورش ماهیان سردآبی و کشاورزی، فناوری و ارتباطات، احداث پل و دیواره سازی، ۱۸ واحد مسکن مدد جویی، آسفالت بافت روستایی و اجرای سنگ فرش، در حوزه شهری، جدول بندی و آسفالت معابرو پیاده رو سازی و روشنایی معابر پوشش نهر و غیره از جمله این طرح ها هستند.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه های فرهنگی و آموزشی در این شهرستان بیان کرد: در حوزه فرهنگی و آموزشی احداث سه مدرسه(مدرسه  ۳ کلاسه، ۲ کلاسه و کانکسی)، احداث ساختمان دهیاری و بوستان روستایی، ایستگاه هواشناسی خودکار می باشد که با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها برای ۱۳۶ نفر اشتغال موقت و ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ایام  دهه فجر نیز گفت: بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی هنری و ورزشی و گفتمان های اجتماعی، دانشجویی و دانش آموزی  توسط ادارات و نهادها، شوراهای اسلامی و دهیاران و پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهرستان طی این ایام برگزار می گردد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.