رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در  این دوره از مسابقات  ۱۷۰ کونگ فو کار از شهرهای آستانه اشرفیه ، بندرکیاشهر ، زیباکنار،لشت نشاء ، شلمان، رشت، املش ، لاهیجان در محل سالن بوکس این شهر به رقابت پرداختند.

سید داوود موسوی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات در ۱۲ وزن با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات، هفت مسابقه حرفه ای رینگی کونگ فو نیز با حضور کونگ فوکاران قهرمان گیلانی برگزار شد.

به گفته موسوی در آیین اختتامیه این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادها ،  از نفرات برتر هر رده سنی با اهداء مدال و لوح تقدیر ، تجلیل و  به نفرات برتر مسابقات حرفه ای کمربند طلایی اهداء شد.

 در  آیین اختامیه این مسابقات  از ۱۰ نفر از مربیان و پیشکسوتان کونگ فو شهرستان آستانه اشرفیه نیز تجلیل شد.

رقابت ۷۰ کشتی گیر در آستانه اشرفیه

همچنین همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر ، یک دوره مسابقات کشتی سه جانبه با عنوان یادبود شهیدان محمود آتش پوش و غلامرضا سلحشور در آستانه اشرفیه برگزار شد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور یک تیم از  آستانه اشرفیه  و دو تیم از شهرهای نور و رامسر استان مازندران در محل سالن شهدا  اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

جواد نوروزی افزود: دراین دوره از مسابقات کشتی ، تعداد ۷۰ نفر از کشتی گیران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در ۲۴ وزن با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم آستانه اشرفیه با کسب ۱۲ طلا اول شد و تیم های نور با شش مدال طلا و رامسر با ۴ مدال طلا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز حکم قهرمانی و مدال به نفرات و تیم های برتر اهداء شد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.