آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به اهداف آمریکا در معامله قرن اظهار داشت: در حقیقت این معامله ، به یغمابردن ثروتهای خاورمیانه است و آمریکا می خواهد مناطق باختری رود اردن را به اسراییل جعلی ملحق کند تا اهالی غزه تنها بمانند و آهسته آهسته طرح فرات تا نیل را مطرح کنند.

وی افزود: اما نطفه این کار مرده بسته شده و به طور حتم مرده هم به دنیا خواهد آمد چون جبهه متحدی که در میان فلسطینیان و اکثر کشورهای عربی به وجود آمده ، این نقشه شوم و پلید را از بین خواهد برد اما متاسفانه در این بین ، دولتهایی همچون عربستان و مصر با آمریکای جنایتکار همگام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: آمریکا شیطان مجسم است و سردمداران آن یزیدیان دوران ما هستند و هدف آنان فلج کردن ملتها است و در تاریخ ثابت شده که آمریکا به جز جرم و جنایت چیزی از خود در کشورها باقی نمی گذارد که البته ما با مردم آمریکا کاری نداریم چون فقط سردمداران آنان جنایتکار هستند.

وی اضافه کرد: آمریکا می خواست و همچنین می خواهد در کشورهایی همچون عراق ، لبنان ، ایران و غیره آشوب ایجاد کند اما در این مدت در همه جبهه ها شکست سنگینی را متحمل شده و همچنین بعید نیست که بیماری در چین نیز کار امریکا باشد تا اقتصاد این کشور را نیز فلج کند.

امام جمعه رشت به روز ۱۲ بهمن نیز اشاره و بیان کرد: امام راحل پس از ۱۵ سال دوری در روز ۱۲ بهمن ۵۷ به آغوش ملت برگشت که به طور حتم هیچگاه روزهای زیبای آن سال از ۱۲ الی  ۲۲ بهمن ماه از یادها نخواهد رفت.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: امام ما یک انقلابی بزرگ بود که انقلاب بزرگ و پاکی را بنا نهاد و البته انقلاب ما مختص به ایران نبوده و نیست چون انقلاب ما یک انقلاب جهانی است و مقدمه انقلاب جهانی امام زمان (عج) خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته امام راحل سه خصلت اخلاص ، توکل به خدا و صبر در مشکلات را داشت که با این سه خصلت مبارزه و ایستادگی را نیز کنار هم داشت تا توانست انقلاب ما را به پیروزی برساند و این خصلت تنها متعلق به مکتب اسلام و تشیع است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به وضعیت عراق اشاره و اظهار کرد: راهپیمایی جمعه گذشته عراق بی نظیر بود چون حدود سه میلیون نفر در آن راهپییمایی حضور یافته و در نهایت نیز مجلس عراق تصمیم به خروج نظامیان آمریکا گرفت که در این جبهه نیز آمریکای جنایتکار شکست سنگینی را متحمل شد.

وی افزود: هنوز نیز تلفات حمله موشکی ویرانگر سپاه به پایگاه عین الاسد مشخص نشده که آن نیز یک شکست سنگین برای آمریکا بود و مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهند مهندس نیز در جهان بی نظیر بود چون حدود ۳۰ میلیون نفر در شهرهای ایران و عراق در این مراسم حضور یافتند که این امر نیز وحشت بزرگی را در دل آمریکای جنایتکار ایجاد کرد.

وی همچنین در ادامه به نحوه تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس اشاره و بیان کرد: باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود و افرادی که قصد تبلیغ دارند باید در چارچوب قانون،  تبلیغات را انجام دهند و از تشکیل میتینگ های انتخاباتی خودداری کنند چون این عوامل غیرقانونی بوده و در نهابت به ضرر همان فرد خواهد شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.