مازیار ربیعی فر عصر یکشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش و ملوان بندرانزلی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی خوبی را  شاهد بودیم و از بازیکنانم که در این شرایط آب و هوایی و زیر بارش باران تمام تلاش خود را انجام دادند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در این دیدار فرصت های زیادی را برای گلزنی به دست آوردیم اما متاسفانه همه آنها هدر رفت و گرنه با بازی که انجام شد مستحق پیروزی و کسب هر سه امتیاز بودیم اما در نهایت با عدم استفاده از فرصت ها به نتیجه مساوی رسیدیم.

وی با قدردانی از تماشاگران داماش افزود : آنان با حضور خود موجب دلگرمی ما شدند و تا پایان بازی نیز داماش را حمایت کردند اما متاسفانه نتوانستیم از این حمایت ها استفاده مناسب ببریم اما امید است که در بازی های آتی از فرصت های خود نهایت استفاده را برده و برابر حریفان به پیروزی برسیم.

سرمربی داماش با اشاره به بازی تیم ملوان گفت : با توجه به اینکه محمد احمدزاده را استاد خود می دانم برای ملوان  و وی احترام خاصی قائلم اما این تیم در این دیدار فقط برای کسب مساوی به میدان آمده بود.

ربیعی فر تصریح کرد: بازیکنان تیم ملوان با اتلاف وقت سعی کردند بازی را از جریان انداخته تا به نتیجه مساوی دست یابند و تاکنون ملوان را اینگونه ندیده بودم اما در نهایت با اتلاف وقت های زیاد،  چند بار بازی از جریان افتاد و این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل به تیم ملوان فرصت گلزنی ندادیم که این امر نشان از برتری داماش در این دیدار داشت اما نتوانستیم از این برتری و فرصت هایی که بدست آوردیم، استفاده کنیم.

تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی عصر یکشنبه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،  داماش گیلان با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۷ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.