در جریان این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد،  دو تیم فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی در دربی گیلان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی را کسب کند.

این مسابقه از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هوایی سرد و بارانی با حضور نزدیک به هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار،  تیم داماش در همان دقیقه اول و از اشتباه دروازبان تیم ملوان صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شد اما بازیکنان داماش نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار نیز تیم داماش در دو مرحله فرصت گلزنی به دست آورد اما تیرک دروازه و مدافع ملوان مانع از فروپاشی دروازه ملوانان شد تا دو حمله متوالی داماش در این دقیقه به گل تبدیل نشود و نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم داماش و ملوان بندرانزلی یک بازی متعادل و برابری را از خودبه نمایش گذاشتند و گرچه هر دو تیم به خصوص داماش فرصت گلزنی به دست آورد اما هیچ یک از دو تیم موفق نشدند تا دربی گیلان در لیگ دسته اول با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک های عبدالعلی شکرگزار و محمدرضا فتحی برعهده داشتند و در جریان این دیدار سعید طالبی از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب ایمان صادقی، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، میعاد یزدانی، میلاد صفایی، سعید باقرپسند، مهدی نظرمحمدپناه (جابر نصیری)، محمد مختاری و سینا شاه عباسی (کنعان طاهرنژاد) به سرمربیگری مازیار ربیعی فر به مصاف ملوان رفت.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با ترکیب مبین عشایر، مهیار زحمتکش، سیامک کوروشی، حافظ یعقوبی، برهام صیاد، میثم شاه مکوندی، محمدرضا محرمی، مهدی هاشمی نژاد (رضا نعامی)، محمد حسین پور، رضا درویشی و محمدعلی اکبرخواه(مجتبی رمضانی)  با سرمربیگری محمد احمدزاده رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۷ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.