رسول شمشادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : علاقمندان برای تحصیل رایگان در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان تا بیست و نهم ماه جاری فرصت دارند تا به دانشکده ها و آموزشکده های این دانشگاه در استان مراجعه و یا از طریق  guilan.tvu.ac.ir اقدام کنند.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام حضوری می توانند به دانشکده شهید چمران رشت در فلکه گاز، بلوار پروفسور سمیعی، بالاتر از کارخانجات ایران برک ، دانشکده پسران صومعه سرا  بلوار ولیعصر(عج) بلوار معلم، آموزشکده دختران معین بلوار لاکان بلوار پروفسور سمیعی شهرک سید احمد خمینی، آموزشکده پسران رستم آباد رودبار، رستم آباد بلوار ولی عصر(عج)، آموزشکده پسران لاهیجان خیابان تربیت معلم  آموزشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی، آموزشکده پسران آستانه اشرفیه میدان جمهوری ( فلکه کیاشهر ) کیلومتر ۳ جاده کیاشهر و آموزشکده پسران انزلی طالب آباد نرسیده به دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان با اشاره به آموزش در ۵۵ کد رشته دوره کاردانی و ۳۵ کد رشته کارشناسی در دانشکده ها و آموزشکده های این دانشگاه خاطر نشان کرد: عمران، معماری، الکترونیک، برق، نساجی، کامپیوتر و ... طراحی دوخت و گرافیک (دختران) و... از جمله رشته ها است.

وی بیان داشت: علاقمندان برای تحصیل در رشته های مهارتی با مراجعه حضوری به آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای استان گیلان می توانند اطلاعات بیشتری از رشته ها کسب کرده و از مشاوره های لازم در این باره نیز بهره مند شوند.

شمشادی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار، حدود ۹ هزار دانشجو در هفت دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان مشغول به تحصیل هستند، ضمن این که دانشکده های فنی و حرفه ای استان از امکانات خوابگاهی برای دانشجویان غیربومی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱۲ آزمایشگاه و کارگاه در دانشگاه فنی و حرفه ای  گیلان (آموزشکده ها و دانشکده ها) اظهار داشت: این دانشگاه دارای ۵۰ عضو هیات علمی است ضمن این که مدرسان کارشناسی ارشد و دکتری (مدعو) نیز در دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان در امر آموزش دانشجویان همکاری دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.