مسئول کانون دوم پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا روز پنجشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در سالن این کانون گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با نمایش بیش از ۵۰۰ قطعه لباس محلی، عروسک بافی، گلیم، لوازم تزئینی و شیرینی محلی از ۱۶ هنرمند دایر شده است.

میترا پوربهرام افزود: این نمایشگاه هر چهارشنبه تا پایان بهمن ماه دایر است و بخشی از درآمد آن به نیازمندان کمیته امداد و زنان سرپرست خانوار اختصاص می یابد و شهروندان و گردشگران با خرید آثار، در این کار خداپسندانه شریک شوند.

وی بیان کرد: دانش آموزان مدارس آستارا علاوه بر بازدید از آثار، با فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا می شوند و در آینده، صنایع دستی دانش آموزان و کودکان نیز در این مکان عرضه خواهد شد.

وی گفت: پویش کاشت گل توسط دانش آموزان از هفته آینده در آستارا اجرا می شود و به دانش آموزان مراجعه کننده به کانون پرورش فکری، یک گلدان برای کاشت گل اهدا می شود و برای مرحله نخست ۲۰۰ گلدان تهیه شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و یکهزار هنرمند صنایع دستی در این شهرستان فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.