حجت الاسلام مجتبی اشجری چهارشنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان در رشت اظهار کرد: برخی می گفتند انقلاب روزهای آخرش را سپری می‌کند اما شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده این است که  انقلاب همچنان پویا و زنده است .
وی افزود :اگر چه از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی رنج‌آور و سخت است؛ اما خون شهید مبارک است و سختی ها را کنار می زند .
 وی تصریح کرد : مردم اگر گاهی شکایت و گلایه ای دارند اما بر عهد و میثاق خودشان با انقلاب پایبند هستند.
 حجت الاسلام اشجری  با اشاره به در پیش بودن دهه فجر بر ضرورت پررنگ بودن نقش مردم در جشن های انقلاب تاکید کرد و گفت جشن ها و برنامه های دهه فجر کاملا مردمی است و دولت فقط نقش پشتیبان را دارد.
وی همچنین بر استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبیین برنامه ها و فعالیت ها تاکید و تصریح کرد:  دانشگاه و حوزه همچون دو بال هستند که باید بتوانند پاسخ قانع‌کننده‌ای برای رفع شبهات جوانان داشته باشند و این اقدام می‌تواند از طریق فضای مجازی انجام شود.
 حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مربوط به دهه فجر در جهت تبلیغات خود استفاده نکنند، گفت : داوطلبان انتخابات سخنران هیچ یک از برنامه های دهه فجر نباشند و در صورتی که سخنران برنامه های دهه فجر باشند برنامه ها نباید رویکرد انتخاباتی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.