اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: بزرگترین گلخانه شمال کشور در حدود ۲۰ هکتار زمین به زودی با مشارکت شرکت تعاونی شهرداری رشت احداث می شود.

وی با بیان این که احداث این گلخانه برای کلانشهر رشت نیاز است، اظهار داشت: ما برای تامین گل و گیاه در رشت از سایر نقاط اقدام می کردیم در حالی که با احداث این گلخانه می توانیم به استان های دیگر نیز گل و گیاه صادر کنیم.

رئیس شورای اسلامی رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع جذب رانندگان استیجاری و بررسی آن در شورای حل اختلاف عنوان کرد: موافقت شده تا رانندگان پیشنهادی به شرکت تعاونی شهرداری رشت متصل شوند که این خبر خوشی برای رانندگان استیجاری شهرداری است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت هم در این جلسه در سخنانی با تاکید بر ضرورت نظارت بر ساخت و سازها گفت: در خیابان پامچال واقع در بلوار شهدای گمنام رشت،  واحد مسکونی در شش طبقه در حال ساخت است که استحکام بنا ندارد که این نمونه ای از ساخت و سازهای اینگونه ای در این کلانشهر است.

بهراد ذاکری با بیان این که باید در شهرسازی استحکام بنا مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: بر انبوه سازان باید نظارت جدی صورت گیرد وی در این راستا باید دادستانی به دلیل این که جان مردم در خطرست، ورود کند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ورود خونابه کشتارگاه سپیدرود رشت به داخل رودخانه پست این کشتارگاه اظهار داشت: فیلم این امر در یکی از سایت ها پخش شده که باید این موارد که امنیت را بر هم می زند، باید جدی پیگیری شود.

رشت، دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.