در این بازدید ارسلان زارع استاندار گیلان، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، فرماندار رشت و جمعی دیگر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان  در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: مجتمع دانشگاهی این دانشگاه در سایت لاکان رشت دارای ۲۰۰ هکتار زمین است.

عباس صدیقی نژاد افزود: در سایت لاکان رشت دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی و پیراپزشکی در نظر گرفته شده ضمن این که ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ۱۲ طبقه در دست ساخت است.

وی با بیان این که در زمان حاضر، دانشکاه دندانپزشکی و داروسازی در سایت لاکان رشت مشغول به فعالیت است، اظهار داشت: ساخت دانشکده پزشکی در این سایت نیز از ۲۰ سال گذشته باقمیانده است.

صدیقی نژاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصد بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی (پروفسور سمیعی) خاطر نشان کرد: این بیمارستان در زمان حاضر، دارای ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز آموزش پژوهش (مرکز جامع سرطان) مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت نیز در دست ساخت است که ۲۲ درصد پیشرفیت فیزیکی دارد.

 علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی در سایت لاکان رشت نیز بازدید کرد. وی ضمن بازدید از مجمع دانشگاهی سایت لاکان رشت در جریان پیشرفت پروژه های در دست ساخت قرار گرفت.

در جریان این بازدید، هماهنگی های لازم برای تسریع در پیشرفت پروژه ها در مجتمع دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان انجام گرفت.

در زمان حاضر، حدود شش هزار هشت دانشکده شامل داروسازی، دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت، دانشکده پرستاری شرق گیلان، پیراپزشکی شرق گیلان، پردیس بین الملل و بهداشت تحصیل می کنند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.