ولی داداشی روز پنجشنبه اظهار کرد: ارزش این دستگاه حدود ۶۰ میلیارد ریال است و برای راه اندازی آن سه میلیارد ریال هزینه خواهد شد و سی تی اسکن از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی برای تشخیص دقیق بیماری است.

وی با تقدیر از وزارت بهداشت و درمان در خرید سی تی اسکن، بیان کرد: مکان مورد نظر این دستگاه در بیمارستان تعیین شده است و با راه اندازی آن، بیماران نیازمند سی تی اسکن به شهرهای همجوار اعزام نخواهند شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی بخش لوندویل این شهرستان نیز با مشارکت بنیاد علوی و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و ظرف هشت ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

داداشی ادامه داد: این بیمارستان به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و با اشتغالزایی برای ۹۰ نفر ساخته می شود و مردم مناطق شمالی شهرستان تالش نیز از خدمات آن استفاده خواهند کرد.

 شبکه بهداشت و درمان آستارا با ۶ مرکز بهداشتی، یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۲۳ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.