به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: متاسفانه گویا اختلالی در نحوه پرداخت بیمه به وجود آمده و بیمه مربوطه بخشی از مطالبات را دریافت نکرده لذا این مهم باید به طور جدی مورد پی گیری و توجه جدی شهردار قرار گیرد.

وی با بیان این که باید مشکلات مودیان با شهرداری رشت حل شود، خاطر نشان کرد: برخی از مودیان با شهرداری رشت مشکلاتی دارند و آنقدر ادامه دار می شود که در نهایت به دادگاه می رسد، شهرداری باید به این مهم توجه کرده و مشکلات مودیان را قبل از رسیدن به دادگاه مرتفع کند.

وی در ادامه سخنانش از نصب ۱۱۰ دستگاه دوربین شامل دوربین های نظارتی، ثبت تخلفات و کنترل سرعت در کلانشهر رشت خبر داد و یادآور شد: این دوربین ها در راستای سر و سامان دادن به مشکلات ترافیکی نصب می شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که جانمایی دوربین ها انجام شده و فراخوان آن به زودی انجام می گیرد، خاطر نشان کرد: زمانی که برنده مناقصه تعیین شود، نصب دوربین های انجام می شود. 

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به موضوع بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری رشت افزود: هنوز مشکل بیمه تکمیلی کارکنان با بیمه مربوطه مرتفع نشده، کارکنان شهرداری رشت در موضوع بیمه تکمیلی و سایر مشکل دارند که باید برای رفع این مشکل اقدام جدی از سوی شهردار انجام شود.

محمدحسن علیپور یکی از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری این کلانشهر و تاخیر در پرداخت حقوق این افراد بیان داشت: ۹ ماه از سال گذشت، کارگران حجمی مطالباتی دارند که بایستی برای پرداخت مطالبات این کارگران توجه جدی شود.

وی با تاکید بر این مطلب که ما اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت بایستی جوابگوی کارگران حجمی شهرداری باشیم، تصریح کرد: ما از مردم رای اعتماد گرفتیم اکنون وظیفه ماست که پاسخگوی آنها باشیم و برای رفع مشکلات نهایت تلاش مان را به کار گیریم.

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

رشت ، دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.