به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدامیرحسین علوی غروب چهارشنبه در یکصد و دومین جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت افزود: دغدغه همه اعضای شورای اسلامی این کلانشهر اینست که به شهردار کمک کنیم تا با قدرت و توان به کار خود ادامه دهد.

وی  اظهار داشت: اینگونه نباشد که شهردار رشت برای انجام کارهای سازمانی به خارج از شورای اسلامی تکیه کند، آنوقت در موضوعات مختلف اگر اتفاقی بیفتند ، شورا را خطاب کند.

وی با بیان اینکه موفقیت شهردار در واقع موفقیت اعضای شوراست، خاطر نشان کرد: در ابتدای فعالیت شهردار بایستی کمک کنیم تا او با شناخت مناسب و درست از وضعیت موجود، کارها را به خوبی هدایت کند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: ۱۰ ماه مجموعه شهرداری رشت با سرپرستی اداره شد و هیچ مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل ایجاد نشد و همه کارها به خوبی پیش رفت و اکنون نیز بایستی در پرداخت به موقع حقوق پرسنل توجه شود.

بهرداد زاکری یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه این جلسه در سخنانی بیان داشت: شهردار به این مهم توجه داشته باشد که وظیفه عضو شورا نظارت بر شهردار است، این که از شهردار سئوالی پرسیده می شود او موظف به پاسخگویی است.

وی اظهار داشت: مردم کلانشهر رشت مطمئن باشند که ما به وظیفه قانونی خود یعنی نظارت به طور جدی عمل می کنیم.

رضا رسولی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: گریز از حواشی و تمرکز روی کار می تواند شرمندگی ما را در طول دو سال نسبت به مردم بر طرف کند اما قطعا این حاشیه گریزی بایستی در شهرداری پررنگ تر شود.

شورای اسلامی کلانشهر رشت، ۱۱ عضو دارد.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.