به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین علوی روز یکشنبه در ششمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با یادآوری این مطلب به خبرنگاران که در دوره های گذشته جلسات انتخاب شهردار غیرعلنی برگزار می شد، افزود: اما جلسه فردا برای انتخاب و معرفی شهردار، بدون محدودیت حضور خبرنگاران برگزار می شود.
وی با اشاره به تصمیم هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر رشت مبنی بر حضور چرخشی خبرنگاران در صحن شورا و با بیان این که این موضوع موجب دلخوری برخی خبرنگاران شده، اظهار کرد: این تصمیم تنها به دلیل محدویت جا و حفظ آرامش جلسه گرفته شده است.
هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت با آغاز به کار دوره جدید شورا تصمیمی مبنی بر حضور چرخشی خبرنگاران برای پوشش خبری جلسات شورا گرفتند که نارضایتی و اعتراض برخی از خبرنگاران را به همراه داشت.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: پنج نامزد منتخب برای تصدی پست شهردار ، برنامه های کاری شان در حوزه مدیریت این کلانشهر را ارائه داده اند و اعضای شورا پس از جمع بندی، بهترین گزینه را انتخاب و معرفی خواهد کرد.
در چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت در چهارشنبه هفته گذشته، پنج نامزد برای انتخاب نهایی به دست گرفتن سکان شهرداری این کلانشهر، معرفی شدند.
در این جلسه که به منظور بررسی سوابق و برنامه های پست شهرداری رشت تشکیل شده بود، با رای اعضا ، پنج نامزد سمت شهرداری رشت به نام های مسعود نصرتی، مسعود کاظمی، مسعود اسلامی، محمد زالفی و فرشاد فقیه انتخاب شدند.
این تعداد از بین 22 نفر از نامزدها که قبلا برنامه هایشان را برای اعضای شورای اسلامی رشت ارائه داده بودند، انتخاب شده اند که طی دیروز و امروز، با حضور در صحن شورا به بیان برنامه های خود پرداختند.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه و 10 سازمان است، کلانشهر رشت نیز حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی رشت در دور پنجم، 11 عضو دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.