مدیر روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های جهانی ووینام از امروز با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی در کشور کامبوج آغاز می شود که یک ورزشکار و یک مربی نیز از گیلان در این رقابت ها حضور یافته اند.

فاطمه لطیفی افزود: سیدامیر خوشکلام ورزشکار شایسته گیلانی به عنوان یکی از ورزشکاران و ملی پوشان ایران در این دوره از رقابت ها حضور یافته و به مصاف رقبای خود از کشورهای مختلف جهان خواهد رفت.

وی ادامه داد: همچنن مرتضی رمضانی یکی از مربیان با سابقه رشته رزمی این استان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ووینام ایران در این دوره از رقابت ها حضور یافته تا علاوه بر هدایت خوشکلام ، سایر ورزشکاران ایران را در جریان این مسابقات هدایت کند.

وی بیان کرد: در رقابت های ووینام قهرمانی جهان، زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در کاموج به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

لطفی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سیدامیر خوشکلام ورزشکار شایسته گیلانی در این دوره از رقابت ها بدرخشد و در نهایت با اجرای مبارزات زیبا، موفق به کسب مقام و مدال خوشرنگی از مسابقات جهانی ووینام شود.

ووینام ورزش سنتی کشور ویتنام محسوب می شود که این سبک در ایران زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت دارد و ورزشی بدون سلاح می باشد که شامل آموزش جسمی و همچنین ذهنی، استفاده از نیرو و عکس العمل حریف است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.