علی درمانی روز دوشنبه در نشست توجیهی دهیاران در فرمانداری تالش اظهار کرد: وظیفه ما ایجاد بستری مناسب برای حضور تمام کاندیداها و اعلام برنامه ها و معرفی خودشان است، تا مردم بتوانند در شرایط برابر به انتخاب اصلح اقدام کنند.

وی افزود: دهیاران در مواجهه با کاندیداها در روستاها اخلاق و احترام را رعایت کنند و به همه آنها نگاه یکسان داشته باشند و رفتار و برخورد درست با داوطلبان به معنای حمایت و جانبداری نیست و مشکلی ندارد، اما برخوردهای دوگانه با افراد ایجاد شبهه می کند.

در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی تالش با اشاره به تشکیل کمیته فرعی مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تشریح اقدامات دهیاری ها در این زمینه، از دهیاران منتخب روستاهای بخش مرکزی به علت همکاری با شبکه های دامپزشکی و بهداشت و درمان تقدیر کرد.

مسعود شفیقیان گفت: فهرست اسامی دفاتر مجاز طراحی ساختمان در شهرستان تالش منتشر شده است و دهیاری ها در صدور پروانه و نظارت بر مراحل ساخت و سازها به وظایف خود عمل کنند.

در پایان این جلسه از فریدون عظیمی مسئول دفتر عمران بخشداری مرکزی و محرمعلی حسینی مسئول امور شوراها و دهیاری های فرمانداری تالش با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری همزمان، در دوم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.