معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری این شهرستان گفت: مصوبه این کمیسیون مبنی بر پایش انبارهای عمومی، در شورای تامین شهرستان نیز مطرح و تایید شده است.

سامان ساسانیان افزود: در روستاها انبار اضافی نداریم اما پایش باید صورت گیرد و دستگاه های اداری نظیر جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و صنعت، معدن و تجارت در این خصوص همکاری کنند.

وی از مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی آستارا نیز خواست، به تعین تکلیف چوب آلات و کالاهای مرجوعی و انباشته شده در انبارها اقدام کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این جلسه گفت: وجود یکهزار و ۱۱ باب انبار در این شهرستان باید راست آزمایی شود و ۲۵۰ مورد آن، در حوزه اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است.

محسن آهنی اظهار کرد: به تازگی ۴۷ انبار را به دلیل صادر نشدن بارنامه از چند سال قبل، در لیست انبارهای غیرفعال قرار دادیم و باید با پایش و بررسی لازم، کوچکترین انبارها شناسایی و ثبت شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مسیر حمل و نقل استان های گیلان و اردبیل، کریدور ریلی شمال - جنوب و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.