در جریان این رقابت ها  از هفته سیزدهم ، تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ در یک دیدار حساس به مصاف تیم دخانیات گیلان رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین این مسابقات باشد. 

تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ که چند هفته متوالی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد، در این دیدار نیز برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی قاطع دست یافت تا همچنان جدی ترین مدعی قهرمانی این رقابت ها باشد.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته سیزدهم این مسابقات، تیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه دو بر صفر برابر شهرداری کلاچای به برتری رسید و تیم فوتبال کشاورز لنگرود نیز با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری رضوانشهر را مغلوب کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با نتیجه دو بر یک تیم میرزاکوچک صومعه سرا را شکست داد و تیم فوتبال شاهد اسالم نیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی به برتری دست یافت.

اما در پرگل ترین بازی هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های معلم شفت و شهرداری کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال معلم شفت با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال شهردازی کوچصفهان را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ با کسب ۲۹ امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان قرار دارد، تیم شهرداری انزلی نیز با کسب ۲۸ امتیاز دوم است ، تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر و دخانیات گیلان با کسب ۲۲ امتیاز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، ۱۳ تیم حضور به صورت دوره ای و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.