افشین چاووشی عصر جمعه در پایان دیدار تیمهای فوتبال داماش و شهرداری تبریز در مصاحبه با ایرنا گفت : بازی های تیم شهرداری تبریز را مشاهده کرده و به خوبی این تیم را آنالیز و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شده بودیم.

وی افزود: با توجه به این امر بازیکنان داماش نیز به خوبی توانستند دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده و از نقاط قوت و ضعف تیم حریف استفاده کنند و در نهایت به پیروزی دست یابند و دل هوادار1ن خود را شاد کنند.

وی ادامه داد: گرچه شهرداری تبریز در انتهای جدول حضور دارد اما ما فریب جایگاه این تیم را نخوردیم و با تمام قدرت در این دیدار حاضر شدیم و همه مشاهده کردند که شهرداری تبریز یک تیم بسیار دونده، جوان و جنگنده است و بازیکنان داماش تلاش خود را انجام دادند تا به یک پیروزی خانگی دست یافتیم.

مربی تیم فوتبال داماش گفت : البته این پیروزی خانگی برای ما بسیار ارزشمند است چون با کسب هر سه امتیاز این دیدار در جدول رده بندی نیز صعود خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم در سایر دیدارها  همینگونه ظاهر و نتایج دلخواهی نیز کسب کنیم.

چاووشی در خصوص مسایل مالی باشگاه نیز اظهار کرد: به طور حتم همه تیم ها از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند و تیم داماش نیز از این قاعده مستثنی نیست اما امیدواریم که مسئولان این باشگاه بتوانند با کمک و همکاری سایر مسئولان استان این مشکل را حل تا بازیکنان با قدرت و روحیه بهتری رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهند.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و شهرداری تبریز عصر جمعه در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه دو بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، تیم داماش با این پیروزی و کسب ۲۴ امتیاز از مکان هشتم به مکان پنجم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز نیز با پنج امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.