مسعود کاظمی در جلسه ای با حضور اعضای هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان افزود: برنامه ریزی شده با مشورت هیات امنای مساجد طرح جدیدی را در زمینه اداره  این شهر اجراییکنیم و در واقع توجه به امور محلات این شهر به صورت ویژه مورد پیگیری و در دستور کار قرار گرفته که طی آن نمایندگان معرفی شده  شهرداری در محلات در مورد تفکیک زباله، منظر شهری، مرمت آسفالت معابر و حل مشکلات محله همکاری می کنند.

وی گفت : با توجه به مساحت  ۱۶۰۰ هکتاری شهر لاهیجان و نیز به تناسب امکانات، مساحت و تعداد پرسنل این شهرداری تلاش می کنیم تا خدمتی در شأن مردم محلات ارائه داده و در این زمینه از تجربه و توان معتمدین و ریش سفیدان به عنوان الگو محلات بهره می گیریم.

وی عنوان کرد: هیات امنای محلات می توانند با شهرداری در زمینه های مختلف مشارکت کنند و اگر این مشارکت نباشد، مدیریت شهری موفق نخواهد بود.

کاظمی افزود : جلسات بعدی با هیات امنا و شهروندان در مساجد برگزار می شود و تصمیم بر آن است اقداماتی را انجام دهیم که تاکنون هیچ شهرداری انجام نداده است تا از این طریق بتوانیم با کمک هم دغدغه های شهروندان را کاهش داده و اداره شهر را به خوبی پیش ببریم.

جواد نجارتمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان  هم در این جلسه گفت: اعضای شورا از پیشنهاد شهردار برای انتخاب یک نفر مسئول محلات استقبال می کنند که این ارتباطات و هم اندیشی ها باعث نزدیکی هیات های امنا و مدیریت شهری شده و خواسته های مردم از طریق هیات امنای مساجد در اختیار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.