رئیس شورای اسلامی شهر همدان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای رسمیت پیدا کردن جلسه شورای شهر باید دست کم هشت تن از اعضا در صحن حضور داشته باشند که چند تن اعضای شورای شهر در جلسه حضور داشتند و در این بین سه تن از اعضای حاضر در این صحن به نشانه اعترض جلسه را ترک کردند و به علت نرسیدن به حد نصاب جلسه تعطیل شد.

کامران گردان با بیان اینکه اعتراض اعضای شورای شهر نسبت به انتصاب امروز بود بیان کرد:  «روح الله وجدی هویدا» نیروی فعال در  مرکز مطالعات بود در حالیکه جابجایی و انتخاب وی به عنوان معاون فرهنگی شهرداری همدان بدون اطلاع رئیس مرکز مطالعات صورت گرفت.

به اعتقاد وی اعتراض اعضای شهر به این نوع انتصاب درست بود و اطلاع رئیس و مسئول یک مجموعه از جابجایی نیروی تحت پوشش یک روش اداری، امر طبیعی و معمول است و نباید شهردار با این نوع ناهماهنگی ها موجب ایجاد حساسیت شود.

گردان اظهار داشت: دخالت در عزل و نصب شهرداری همدان جزو اختیارات اعضای شورای شهر نیست با این وجود شهردار باید نسبت به عملکرد افرادی که انتخاب می کند پاسخگو باشد.

صبح امروز در اعتراض به انتصاب «روح الله وجدی هویدا» از سوی شهردار به عنوان معاون فرهنگی شهرداری همدان سیدمسعود عسگریان، جواد گیاه شناس و مریم روانبخش صحن شورا را ترک کردند که این اقدام موجب تعطیلی جلسه شد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.