یک عضو شورای شهر اردستان گفت: هنوز نتوانسته‌ایم جلسه‌ای را با حضور تمامی اعضای شورا برگزار کنیم و در تلاش هستیم این موضوع انجام شود. پس از عدم همکاری شورای اسلامی شهر اردستان با شهردار اردستان، شهردار از سمت خود استعفا داد.

به گزاش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، استعفای شهردار شاید تا حدود زیادی چرخه فعالیت شهرداری را با مشکل مواجه کند.

اما این روزها انتخاب شهردار اردستان به اعتقاد اعضای شورای شهر به چالشی برای این شورا تبدیل شده است واعضای شورای شهر پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز نتوانسته‌اند روی چهره‌ای خاص به اجماع برسند و پروسه انتخاب شهردار اردستان محقق نشده است.

شورا نشینان مطرح می‌کنند که شهردار جدید باید بومی و تخصص گرا باشد. یکی از شهروندان با گلایه از اینکه چرا اردستان با وجود ظرفیت و توانایی و قدمت تاریخی باید از وجود شهردار بی‌نصیب باشد، گفت: با توجه به فصل کاری و رسیدگی به پروژه‌ها، متأسفانه شورای شهر با فرصت سوزی ظرفیت‌ها، منابع شهری را با انتخاب نکردن شهردار به هدر داد.

یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه شهردار تصمیم گیر اصلی درباره موضوعات شهری است، گفت: وضعیت آسفالت خیابان‌ها مناسب نیست و شهر نیز از نظافت کاملی برخوردار نیست که این موضوعات بر نیاز اردستان به حضور یک شهردار پاسخگو تأکید دارد زیرا سرپرست شهرداری نسبت به آینده مسئولیت خود مطمئن نیست.

یک هفته دیگر شهردار را انتخاب می‌کنیم

یک عضو شورای شهر اردستان به خبرنگار ایسنا، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم جلسه‌ای را با حضور تمامی اعضای شورا برگزار کنیم و در تلاش هستیم این موضوع انجام شود.

علیرضا شریف‌زاده با بیان اینکه قرار است تا روز چهارشنبه هفته جاری هیئت‌رئیسه جدید شورای شهر را انتخاب کنیم گفت: اعضای شورای شهر بعد از بررسی گزینه‌های متعددی که مطرح شد روی دو گزینه نهایی به توافق رسیدند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر قانونا تا سه ماه فرصت دارند شهردار را انتخاب کنند، تصریح کرد: همه تلاش اعضای شورای شهر این است که نهایتاً تا یک هفته آینده شهردار را انتخاب کنند. انتخاب شهردار می‌تواند شهرداری و مدیریت شهری را از بلاتکلیفی برطرف کند.

کد خبرنگار: 13095


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.