به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، محمد مهدی مظفری روز سه شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که در برابر تمامی آسیب ها مقاوم و با صلابت ایستاده است.

 وی با بیان این مطلب که  ثمره بسیج را در همه ابعاد زندگی می بینیم افزود: بسیج گسترده ترین نهاد اجتماعی و  بزرگترین ارتش مردمی و ثمره اعتماد امام خمینی به ملت عزیز ایران است.

وی با بیان این که تنها راه نفوذ دشمن فاصله انداختن میان صفوف مردم و جدایی آنان از حاکمیت است خاطرنشان کرد: ملت ایران اجازه نخواهد  داد دشمنان به خواسته های خود دست پیدا کنند.

 فرماندار رضوانشهر گفت:  بسیج امید مستضعفان و ثمره  اعتماد امام به ملت است، همان ملتی که به اعتماد او انقلاب اسلامی شکل گرفت و مردمی ترین نهاد می باشد که اخلاص، اعتقادات دینی و قلبی از عوامل توفیق بوده و اگر آسیبی به این اخلاص وارد شود مطمئناً نتیجه درستی نخواهیم گرفت.

  رئیس شورای تامین رضوانشهر  افزود: بسیج مجموعه ای از زنان و مردانی است که با تفکرات و باورهای عمیق اعتقادی در این راه گام بر می دارند،

 مظفری با بیان این مطلب که خویشتن داری و سعه صدر از ویژگی های بسیج می باشد، گفت: اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین حضرت آیت اله خامنه ای از جمله خصوصیات بازر بسیج محسوب می شود.

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه  مقام معظم رهبری فرامین مربوط به گام دوم انقلاب را ابلاغ فرمودند، افزود: انتظارات از بسیج در رسیدن به اهداف انقلاب در گام دوم، پررنگتر، عالمانه تر و هوشیارانه تر از گذشته و تکالیف بسیج امروز در این راه سنگین تر است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.