مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با هماهنگی های انجام شده توسط نادر دست نشان سرمربی جدید و مسئولان باشگاه سپیدرود رشت، سعید متقی طلب و رضا نیک نظر به عنوان کمک مربی، به جمع کادر فنی سرخپوشان رشتی پیوستند.

رادنی دیدار افزود: همچنین حامد طباطبایی به عنوان مربی دروازبان ها، فعالیت خود را در این تیم ادامه خواهد داد و فقط یک مربی دیگر به کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزوده می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان سپیدرود نیز  بیان کرد: ساسان شیرمردی به تمرینات سپیدرود بازگشته و احسان پیرهادی نیز از امروز تمرینات خود را آغاز ولی پویا نزهتی همچنان مصدومیتش ادامه دارد.

حدود دو هفته گذشته و پس از شکست تیم سپیدرود در دربی رشت در رقابت های لیگ دسته اول کشور برابر تیم داماش، علی نظرمحمدی از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته و دوشنبه هفته قبل نیز، نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که بازی هفته چهاردهم خود را با سرمربی جدید در رشت برابر تیم مس کرمان برگزار و با نتیجه سه بر یک مغلوب حریفش شد، با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.