در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته یازدهم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی میزبان تیم فوتبال سپید رود رشت است.

ملونان در حالی به مصاف رقیب سنتی خود می روند که بدترین دوران فوتبالی خود را تجربه می کنند و پس از سقوط از لیگ برتر به دسته پایین تر در فصل ۹۴، ۹۵ با تلاش های بسیار و حواشی که برای این تیم محبوب به وجود آمد نتوانست بار دیگر به لیگ حرفه ای فوتبال کشور بازگردد و هم اکنون از ۱۰ بازی گذشته بدون پیروزی با دو تساوی و هشت شکست  و شش گل زده و ۱۹ گل خورده و تفاضل گل منفی ۱۳ و با کسب مجموع دو امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارد و خطر سقوط را به شدت احساس می کند .

از سوی دیگر تیم سپید رود رشت که پس از صعود به لیگ برتر ، دو فصل حضور در لیگ حرفه ای فوتبال کشور را تجربه کرده بود در فصل گذشته با حواشی بسیار بار دیگر به لیگ دسته یک سقوط کرد اما جایگاه بهتری نسبت به رقیب سنتی خود دارد و با انجام همین تعداد بازی با چهار پیروزی و سه تساوی و سه شکست از ۱۰ بازی گذشته خود و ۱۰ گل زده و ۱۱ گل خورده ، تفاضل گل منفی یک را در کارنامه خود دارد و موفق به کسب ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی گذشته شده و در رده هشتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت به دیدار هم می روند اما از آن جایی که دیدار این دو تیم همواره از شور و هیجان بسیار و حاشیه های خاصی برخوردار بوده انتظار همه پیشکسوتان و بازیکنان و شهروندان دو شهر این است که بازی در نهایت آرامش برگزار شده و دو تیم فقط به تشویق تیم خود پرداخته و از هرگونه حاشیه سازی پرهیز کنند.

ملوانان در این دیدار حامد محمودی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و میلاد کمندانی نیز به دلیل مصدومیت به بازی مقابل سپید رود رشت نمی رسد. تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی بازیکن محروم ندارد و روابط عمومی این باشگاه اعلام کرده که ساسان شیرمردی و معین راشدی به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ملوانان حضور نداشته اما پویا نزهتی در دیدار مقابل تیم سابق خود بازی می کند.

ملوانان در صورت کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی موفق خواهند شد یک پله در جدول رده بندی صعود کنند و سپید رودی ها در صورت پیروزی در این دیدار سنتی، ۱۸ امتیازی شده و دوپله صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.