پس از  اینکه انتخابات هیات فوتبال گیلان طی هفته گذشته برای سومین بار  به تعویق افتاد ، با توجه به اعلام جدید فدراسیون فوتبال این انتخابات روز پنجشنبه هفته جاری هفتم آذر ماه برگزار می شود.

دبیرکل هیات فوتبال استان گیلان در این مورد روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با اعلام فدراسیون فوتبال، این انتخابات صبح روز پنجشنبه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در رشت برگزار خواهد شد.

فرزاد سیری افزود: ابتدا قرار بود انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان روز 12 آبان ماه انجام شود که این انتخابات یک روز به تعویق افتاد اما با ابلاغ فدراسیون فوتبال و با توجه به راهپیمایی جامعه ورزش و فوتبال گیلان در روز ١٣ آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز) این انتخابات به تعویق افتاده بود.

وی ادامه داد: پس از آن قرار شد این انتخابات پنجشنبه هقته گذشته سی ام آبان ماه در رشت برگزار شود که در لحظات پایانی این انتخابات برای سومین بار لغو و به روز پنجشنبه هفته جاری موکول شد.

وی بیان کرد: هیات فوتبال استان گیبلان آماده برگزاری این انتخابات است و هیچگونه مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد و اگر این انتخابات برای چهارمین بار به تعویق نیافتد، روز پنجشنبه هفتم آذر انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان با حضور اعضای مجمع و کاندیداهای احراز پست ریاست هیات فوتبال گیلان و مهدی تاج رئیس فدراسیون در رشت برگزار می شود.

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش زاده، سیدامیر فرحسینی، علی‌اصغر مکر رفتاری، پیمان باقی‌دوست و محمود یوسفی ۹ کاندیدای انتخابات هیات فوتبال گیلان بودند که در نهایت الماسخاله ، شاد، خراسانی و ناظمی کاندیداهای نهایی برای انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان معرفی شدند.

قربانعلی الماسخاله رئیس فعلی هیات فوتبال به مدت دو دوره در این سمت فعالیت دارد، اسماعیل شاد نیز که سابقه مدیریت ورزشی دارد به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان سابقه صعود با این تیم به فینال جام حذفی را دارد، سیدامیر فرحسینی نیز که سابقه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان را دارد، به مدت ۱۹ سال به عنوان مربی و مدیر در تیم های سپیدرود رشت فعالیت داشت و افشین ناظمی مدیرعامل فعلی باشگاه سپیدرود رشت سابقه سرمربیگری تیم های فوتبال گیلان از جمله سپیدرود ، داماش و شهرداری فومن را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.