فرزاد سیری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ابلاغ فدراسیون فوتبال ، مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان با توجه به راهپیمایی جامعه ورزش و فوتبال گیلان در روز ١٣ آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز) به تعویق افتاد.

وی افزود: همچنین با توجه به در پیش بودن بازی تیم ملی  ایران برابر عراق ، زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال گیلان که باید با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود به ٣٠ آبان موکول شد.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود این انتخابات روز ۱۲ آبان ماه برگزار شود که به امروز (۱۳ آبان) موکول شد اما با توجه به دلایل ذکر شده، این انتخابات برای دومین بار به تعویق افتاد و با توجه به تاریخ جدید روز ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش زاده، سیدامیر فرحسینی، علی‌اصغر مکر رفتاری، پیمان باقی‌دوست و محمود یوسفی ۹ کاندیدای انتخابات هیات فوتبال گیلان بودند که در نهایت الماسخاله ، شاد، خراسانی و ناظمی کاندیداهای نهایی برای انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان معرفی شدند.

قربانعلی الماسخاله رئیس فعلی هیات فوتبال به مدت دو دوره در این سمت فعالیت دارد، اسماعیل شاد نیز که سابقه مدیریت ورزشی دارد به‌ عنوان مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان سابقه صعود با این تیم به فینال جام حذفی را دارد، سیدامیر فرحسینی نیز که سابقه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان را دارد، به مدت ۱۹ سال به عنوان مربی و مدیر در تیم های سپیدرود رشت فعالیت داشت و افشین ناظمی مدیرعامل فعلی باشگاه سپیدرود رشت سابقه سرمربیگری تیم های فوتبال گیلان از جمله سپیدرود ، داماش و شهرداری فومن را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.