جواد نجار تمیزکار  روز دوشنبه در جلسه این شورا  با حضور فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت : زمانی که تشکیل بسیج به عنوان ارتش ۲۰ میلیونی مطرح شد، شاید برای خیلی ها قابل باور نبود که روزی این نهاد مقدس بتواند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کند و نقشی تعیین کننده داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد : بسیج در دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و امروز هم در سنگرهای مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی حرفی برای گفتن داشته و  دارد و هر وقت  انقلاب و نظام  به خدمات این نیرو نیاز داشته باشد ، بسیجیان وارد عرصه می شوند و هر زمانی دولتها مشکل داشته باشند، بسیجیان برای حفظ نظام با حضورشان دوشادوش دولتها به آنها کمک  می کنند .

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی  اظهار داشت: پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) ، بنیانگذار جمهور اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج  را باید همواره قدر بداریم و عزت و سرافرازی کشور به حضور بسیجیان مخلص و سلحشور بستگی دارد و  این نیرو همواره در میادین مختلف از کشور دفاع کرده است.

 سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان نیز در این مراسم گفت :هم اکنون آنچه بیش از هر چیزی مهم است و نظام به آن نیاز دارد در کنار هم بودن و به فرموده امام راحل (ره) وحدت کلمه است، که همه مسئولان نظام به زبان حال آن را بیان می کنند.

وی  افزود :صحبت کردن در خصوص بسیج هم سهل است و هم سخت ، سهل از این جهت که هر کس بر اساس اعتقاد به نظام کار کند بسیجی است ، سخت از این جهت که بسیجی شدن آسان ولی بسیجی ماندن سخت و دشوار است .

فرماندار لاهیجان  یادآورشد:بسیجی کسی است که به موقع پای نظام و اعتقادت خودش بماند، در طول چهل سال عمر نظام ، هر کجا اتفاقی افتاد ورود بسیج باعث حل شدن مشکل شده است و بسیج در بحران های مختلف در کشور حلال مشکلات بوده و در حل بحران ها نقش داشته است.

 سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان روز دوشنبه  به مناسبت هفته بسیج با حضور سیداسماعیل میر غضنفری فرماندار ، سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه و حوزه بسیج شهری در محل شورای اسلامی لاهیجان برگزار شد .

هفته بسیج  از ۳۰آبان ماه آغاز شد و تا چهارشنبه ششم آذر ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.