به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه فنی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان بندرانزلی با تاکید بر لزوم تسهیل و رفع موانع بر سر راه سرمایه گذاران داشت: بندرانزلی  قطب سرمایه گذاری در گردشگری و تجارت بوده است.

وی افزود: این شهر از دیرباز به عنوان دروازه اروپا بوده و بسیاری از فرهنگ های موجود در استان از طریق این شهر ساحلی به گیلان وارد شده اما متاسفانه فرصت های موجود در انزلی دارد از بین می رود.

رنجکش تاکید کرد: نمی گوییم قانون را دور بزنیم اما می توان با مدیریت صحیح و ریسک پذیری بالا از سوی مدیران استان اقدامات قانونی در راستای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گیلان را تسهیل بخشید.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان  تصریح کرد: مدیران نقش محوری در تسهیل گری سرمایه گذاری دارند و باید با افزایش قدرت ریسک در مدیریت،  فرصت های رشد و بالندگی را توسعه بخشید.

وی تاکید کرد: باید با همکاری همه دستگاه های متولی طرح هایی را به مرحله اجرا در آورد که بهره وری لازم از سرمایه گذاری را داشته باشد.

رنجکش خاطرنشان کرد: می توان با تسهیل مشکلات و تسریع در رفع موانع ، فرصت های سرمایه گذاری  را تبدیل به ارزش افزوده کرد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان همچنین گفت: باید با نگاه کار آفرینی جدی  و استفاده از ابزارها و فناوری در اختیار روز ، این امر را تسهیل بخشید.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.