به گزارش ایرنا گودرز امیری روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: از سرمایه گذاران حمایت می کنیم اما باید با کار کارشناسی نوع سرمایه گذاری مشخص شود تا از تلف شدن وقت در اجرای طرح جلوگیری شود.
وی افزود: برخی از سرمایه گذاران به روش های مختلف از چندین بانک تسهیلات گرفته و باعث افزایش بدهی شده و هیچگونه پیشرفتی هم نداشته اند که این موضوع باید بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه باید اهلیت و میزان سرمایه گذاری طرح مشخص شود ادامه داد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر کارگروه ستاد تسهیل گله مند هستیم چرا که قبل از معرفی طرح به کارگروه باید تمام مسایل آن را بررسی و دفاع کند.
امیری بیان کرد: در مواردی که مجوز دستگاه های اجرایی صادر شده نیاز به استعلام مجدد نیست و مصوبات کارگروه برای ما ملاک است و بانک باتوجه به طرح مصوب اقدام کند.
معاون استاندار لرستان افزود: از چند سال قبل تا سال گذشته تنها 21 واحد تحت تملیک بانک ها در استان واگذار شده اما از سال گذشته تاکنون 12واحد تملک شده به بخش خصوصی واگذار شده که بسیار مثبت ارزیابی می شود.
امیری بیان کرد: دستورالعمل قانون رفع موانع تولید اصلاحاتی داشته که در جلسه آینده باید آنها برای آشنایی بیشتر ذکر شوند.
وی گفت: در ستاد تسهیل استان فرصت های سرمایه گذاری شناسایی و معرفی شوند همچنین تسهیلات رونق تولید باید پیگیری شود و به طرح های که تا 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند این تسهیلات تعلق گیرد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.