به گزارش ایرنا، مرتضی علیخانی روز یکشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین که در سالن جلسات این دفتر برگزار شد، افزود: کلید حل مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری است.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید به استعلام های سرمایه گذاران در کوتاه ترین فرصت پاسخ داده و میزان معطلی مراجعه کنندگان را به کمترین زمان ممکن کاهش دهند.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان گفت: در صورت تعامل و هماهنگی میان دستگاه ها برخی طرح های نیمه تمام تولیدی هرچه زودتر به بهره برداری می رسند و اشتغالزایی و رونق اقتصادی را برای استان به دنبال خواهند داشت.
وی با بیان اینکه دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده اند، اظهار داشت: باید دستگاه های اجرایی با درک این شرایط حل مسایل و مشکلات تولید را در اولویت کارهای خود قرار دهند و با عزمی جدی برای حل مشکلات سرمایه گذاری استان اقدام کنند.
علیخانی با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان نباید به چند حوزه و منطقه محدود شود، گفت:در همین راستا فرصت های سرمایه گذاری استان شناسایی و به دستگاه ها و فرمانداران معرفی شده است تا دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران در انتخاب حوزه سرمایه گذاری خود اختیار بیشتری داشته باشند.
در ادامه این جلسه به مسایل و مشکلات چند واحد و طرح تولیدی رسیدگی شد.
6104 * 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.