به گزارش ایرنا گودرز امیری روز سه شنبه در کارگاه آموزشی و نشست تخصصی آشنایی با مقررات پولی و بانکی و نحوه رسیدگی به قراردادهای بانکی مغایر با قانون در سالن جلسات استانداری بیان کرد: این کارگاه ها فرصت مناسبی در راستای تعامل بین سرمایه گذاران وکارآفرینان با دستگاه های اجرایی موسسات دولتی و بانک ها است.
وی افزود: کانون کار آفرینی یکی از ظرفیت های خوب استان بوده که مدت ها در استان برنامه و جلسه نداشته است.
امیری ادامه داد: تغییرات اخیردر این حوزه منجر به تشکیل این کارگاه شد که امیدواریم در چارچوب وظایف و اختیارات این کانون گامهای موثری برداشته شود.
وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی ظرفیت قابل توجهی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بیان کرد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت بسیار قوی برای سرمایه گذاران استان است و مرجعی رسمی و قانونی برای رسیدگی به اختلافات دستگاه های اجرایی بانک ها و بخش خصوصی است.
امیری گفت: کار آفرینانی که با بانک ها و موسسات دولتی مشکل دارند می توانند به دفتر جذب سرمایه گذاری استان برای رسیدگی اطلاع دهند.
وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری خوبی در سطح استان توسط دستگاه های اجرایی شناسایی شده که در قالب پکیج های سرمایه گذاری ابلاغ شده و در صورت تمایل کارآفرینان می توانند از این فرصت استفاده کنند.
امیری ادامه داد: تسهیلات روستایی حمایتی حدود یک هزار و 360 میلیارد ریال است که از طریق کمیته امداد،بنیاد شهید و بهزیستی جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی می شود.
وی افزود: اشتغال فراگیر و طرح رونق از دیگر فرصت ها برای جذب تسهیلات و سرمایه گذارای در استان است که کارآفرینان می توانند از آن استفاده کنند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.