مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جونان استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات قایقرانی قهرمانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان کشور در بوشهر برگزار شد که در نهایت علی محمدزاده ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در جریان این رقابتها ، این قایقران شایسته گیلانی در رشته کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، توانست زودتر از حریفان خود به خط پایان برسد و عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: البته درخشش علی محمدزاده قایقران شایسته گیلانی ادامه داشت و این ورزشکار موفق شد در رشته کایاک ۲۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال، پس از قایقرانی از استان های تهران و خوزستان در مکان سوم قرار گیرد و مدال برنز این بخش را نیز تصاحب کند.

رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی امیدها و جوانان کشور با حضور زبده ترین قایقرانان استان های قزوین، گلستان، گیلان، تهران، هرمزگان، همدان، کردستان، مازندران، خوزستان، کیش، اصفهان، لرستان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه و فارس به مناسبت شهدای خلیج فارس برگزار شد.

 قایقرانان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در دو مسافت ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰ متر و در بخش های کانو یکنفره و دونفره و همچنین کایاک یکنفره و دونفره و در رده های سنی امید زیر ۲۳ سال و جوانان در دهکده گردشگری بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.