سید عیسی مهدوی روز سه شنبه در نشست مشورتی دهیاران در فرمانداری تالش اظهار کرد: توانمندسازی روستانشینان از سیاست های دولت است و با توجه به وجود دهیاران خوش فکر و فعال در این شهرستان، اقدامات خوبی باید برای اشتغالزایی در روستاها صورت گیرد.

وی ادامه داد: اقتصاد خانوارهای روستایی باید تقویت شود و دولت، تسهیلات خوبی در این خصوص اختصاص داده و برای عملیاتی شدن طرح های دارای توجیه، به فعالیت چشمگیر دهیاران نیاز است.

وی افزود: با شکل گیری دهیاری ها تحول خوبی در روستاها روی داده و این امر حاصل تلاش و مدیریت دهیاران فعال است و دهیاری ها مهم ترین و بارارزش ترین مرجع مراجعه همه دستگاه ها در روستاها هستند.

فرماندار تالش گفت: دستگاه های اجرایی در پیشبرد امورشان در روستاها از توان و ظرفیت دهیاری ها بهره ببرند و  آیین نامه استخدامی دهیاران، قدم خوب دولت تدبیر و امید جهت امنیت شغلی آنهاست.

مهدوی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، زمینه سازی قانونمند برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را وظیفه همه مسئولان دانست.

او افزود: طبق اعلام خبرهای قبلی، گازرسانی به ۲۸ روستای تالش با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به زودی آغاز خواهد شد و با تکمیل این طرح، میزان برخورداری این شهرستان از گاز از حدود ۹۱ به حدود ۹۷ درصد افزایش خواهد یافت.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.