بخشدار لوندویل آستارا عصر چهارشنبه در جلسه ستاد یوم الله ۱۳ آبان در این بخش اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور رخدادهای مهم با هویت ضد استکباری و به عنوان یکی از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است.

توحید کرم زاده ادامه داد: همه وظیفه داریم در گام دوم انقلاب با برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان، پایبندی خود را به آرمان های امام و انقلاب نشان دهیم و هرگونه خیال واهی دشمن را به یاُس تبدیل کنیم.

وی با اعلام اینکه این روز تاریخی فقط به قشر دانش آموز و فرهنگیان اختصص ندارد، از مسئولان و اعضای ستاد ۱۳ آبان خواست، پا به پای مردم برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۱۳ آبان تلاش کنند.

بخشدار لوندویل گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه راس ساعت ۱۰ صبح از مقابل بخشداری به سوی مدرسه زهرا (س) برگزار خواهد شد و عوامل راهنمایی و رانندگی نسبت به مدیریت ترافیک، برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام یحیی عبادیان امام جماعت مسجد جامع لوندویل نیز در این جلسه، ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی را ورقی زرین در تاریخ قطور انقلاب اسلامی دانست و همراهی هیات امنا و روحانیان را در برگزاری برنامه های این روز ملی خواستار شد.

وی افزود: ۱۳ آبان نماد بیداری ملت ایران است و اکنون کشور اسلامی ما به برکت رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، با قوت و قدرت به سوی قله های تعالی حرکت می کند و در منطقه و جهان تاثیرگذار است.

در ادامه این جلسه هریک از مسئولان حاضر با اشاره به آمادگی نیروهای انسانی و ظرفیت های تحت مدیریت برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، دیدگاه های خود را در خصوص نحوه اجرای برنامه، سخنران برنامه، قرائت قطعنامه، اجرای سرود دانش آموزی و پوشش خبری راهپیمایی مطرح کردند.

بخش لوندویل شهرستان آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش واقع و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.