حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز چهارشنبه در نشست کمیته روحانیت و تشکل‌های دینی یوم الله ۱۳ آبان افزود: این روز بزرگ به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران است و باید پرشور و حماسی برگزار شود.

وی ادامه داد: بر مسئولان اجرایی است با همکاری تشکل‌ها  با ارائه خدمات و زیرساخت‌های لازم زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف را در این راهپیمایی فراهم کنند.

این مسئول بر لزوم بهرهگیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و گفت: از این ظرفیت باید در راستای تبیین خوی استکباری دشمنان، اقدامات دشمن در ۴۰ سال گذشته بر علیه نظام ، راه ‌ای مقابله با دشمن و بصیرت افزایی  بهره برد.

نجیمی تصریح کرد: ارائه محتوا مناسب برای اقشار مختلف شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی از جمله مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان یزد بر ضرورت  حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: انقلاب‌اسلامی  موفقیت خود در عرصه‌های مختلف مدیون پشتوانه عظیم مردمی خود دارد.

سعید زارع با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبازه با استکبار گفت: در این روز نباید تنها به حضور دانش‌آموزان در صحنه اکتفا کرد بلکه اقشار مختلف جامعه باید با حضور حماسی خود انزجار از استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: برای رفاه حال دانش‌آموزان و اقشار مختلف هماهنگی‌های لازم در راستای حضور شرکت‌کنندگان از چند مسیر دیگر به سمت میدان شهدا صورت گرفته است.

راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد از ساعت ۹ صبح دوشنبه ۱۳ آبان از چند مسیر به طرف میدان امیرچخماق یزد برگزار می‌شود.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد، بنابراین نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، این روز را به روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری کردند.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.