حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحریم ها ممکن است در مسیر ما خلل و وقفه ایجاد کنند اما توان توقف ما را ندارند.
وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک رژیم مستکبر و خودکامه حضور نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حاکمیت مقتدر، مستقل و مسلمان در خاورمیانه را تحمل نمی کند و به همین دلیل تلاش دارد تا به این نظام آسیب رسانده و آنرا از میان ببرد،اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انواع و اقسام فشارها و تهدیدهای استکبار جهانی از جنگ و کودتا گرفته تا فشارهای سیاسی و تحریم را علیه نظام خود شاهد بوده ایم که به برکت وجود ولایت فقیه و بصیرت مردم هیچ کدام به ثمر ننشسته اند.
رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: حضور همیشه در صحنه مردم موجب شده تا نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب و نظام خنثی شده و به هدف نرسند.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه ملت ایران روحیه استکبارستیزانه خود را به دنیا نشان داده است،اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ماست که هرساله باید آنرا گرامی بداریم.
وی در ادامه با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران،گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش بکوشند و در این راه از همه ظرفیت های اقتصادی کشور به شکل مطلوب استفاده کنند تا آثار تحریم ها در زندگی مردم کمرنگ باشد.
9905*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.