به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) دامغان افزود : 13 آبان روز تاریخی بزرگ و سرنوشت سازی برای ملت ایران است.
امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه ، کشتار بی رحمانه دانش آموزان و دانشجویان عدالت خواه به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی از مهم ترین اتفاقات این روز بزرگ است.
جیرانی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان سال 58 حرکتی بزرگ و به گفته امام انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود.
حجت الاسلام جیرانی با بیان این که ، امروز سرمنشا تمام جنگ ها و خون ریزی های جهان آمریکاست ، خاطر نشان کرد: آمریکا خود را کدخدای جهان می داند و هیچ مجمع جهانی در برابر فسادهای این دولت خونخوار ، ایستادگی نمی کند.
وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل، نوای مرگ بر آمریکا در اقصی نقاط جهان شنیده می شود.
حجت الاسلام جیرانی افزود: اکنون جبهه استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار و جبهه ضد استکبار به رهبری ایران در برابر هم قرار دارند ، ایران اجازه تجاوز امریکا در منطقه را نخواهد داد.
وی افزود: تمام سختی های تحریم و تهدید ها به سبب ایستادگی ملت ایران در برابر اهداف شوم آمریکا است.
حجت الاسلام جیرانی خاطر نشان کرد: استقامت و پایداری ملت ایران نتیجه خواهد داد چرا که وعده پیروزی برای صابران از سوی خداوند داده شده است.
امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: امروز ایران در اوج عزت، اقتدار و پیشرفت است و هرگز در برابر تهدید و فشارهای 40 ساله آمریکا تسلیم نشده و در آینده نیز نخواهد شد.
9856/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.