به گزارش ایرنا، فریدون هاشم نژاد روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی به مناسبت برگزاری راهپیمایی 13 آبان در طارم، واقعه 13 آبان را یک اتفاق بسیار بزرگ برای کشور توصیف کرد و افزود: اینکه کشوری مانند آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد نشان دهنده قدرت ایران در منطقه است و این از برکات اتفاقات بزرگی چون یوم الله 13 آبان می باشد.
هاشم نژاد با اشاره به حضور پر شور و گستردۀ مردم شهرستان طارم در همه عرصه ها، اظهار کرد: به دلیل وجود حساسیت های پیش رو و اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، باید راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و دستگاه های دولتی تبلیغات ویژه ای را برای مناسبت این روز داشته باشند و با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی، نصب بنر، و فضاسازی انقلابی در جلوی درب اداره ها و داخل شهرها و روستاها به استقبال این روز بزرگ بروند.
وی همچنین تاکید کرد: هرچند طارم منطقه بسیار امنی است ولی با توجه به اینکه دشمن همواره برای مناطق امن برنامه ریزی می کند ضروری است نیروی انتظامی در ایام منتهی به 13 آبان هوشیاری ویژه ای داشته و تدابیر امنیتی خاصی را برای این روز مهم برنامه ریزی کند.
فرماندار طارم به توسعه این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی جایگاه طارم ارتقا یافته و خدمات بسیاری در حوزه راه، آب، برق، بهداشت انجام شده و اگر این خدمات نادیده گرفته شود و یا زیر سوال برود بی انصافی است.
وی از دستگاه های دولتی خواست تا بانک اطلاعاتی از دستاوردهای 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه و آنها را برای مردم بازگو کنند تا خدمات انقلاب اسلامی ایران برای مردم بیشتر ملموس باشد.
این مسئول رعایت قانون را یکی از راهکارهای اصلی پیشرفت جامعه توصیف و خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی موظفند امور شهرستان را بر اساس قوانینی که قانونگذار تعیین کرده پیگیری و با صلابت از بی قانونی جلوگیری کنند.
هاشم نژاد همچنین با تقدیر از اصحاب رسانه عنوان کرد: اصحاب رسانه مشکلات شهرستان را بدون نگاه تخریبی منعکس و حس مطالبه گری واقعی را در شهرستان ایجاد کنند.
امام جمعه شهرستان طارم نیز با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشور و مردم غیر قابل شمارش است، افزود: بیان این خدمات برای مردم لازم است تا بدانند که این انقلاب چه برکاتی برای آنان داشته است.
حجت الاسلام صادقی پور افزایش امید به زندگی تا سن 80 سالگی و کاهش میزان مرگ و میر کودکان و مادران به ویژه در مناطق روستایی را نشان دهندۀ افزایش میزان رفاه و ارتقای بهداشت در روستاها عنوان کرد و گفت: این آمارها حقایق بسیار مهمی را درباره خدمات نظام و دولت ها بیان می کند.
خطیب جمعه شهرستان طارم، هشتم آبان مصادف با اربعین حسینی و سیزدهم آبان را از روزهای مهم پیش روی کشور عنوان کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در روز 13 آبان باعث رسوایی آمریکا در چشم جهانیان شد.
حجت الاسلام صادقی پور همچنین از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور قدردانی کرد و افزود: این اقدام مجلس در شرایط جنگ اقتصادی کشور یک گام رو به جلو است.
به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی انجام شده در این جلسه، مراسم راهپیمایی 13 آبان به صورت شهرستانی در شهر آب بر با حضور دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان ادارات، فرهنگیان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم ساعت 10 صبح از میدان امام علی آغاز شده و با قرائت قطعنامه و اجرای برنامه های متنوع در مسجد امام خمینی شهر آب بر به پایان خواهد رسید.
همچنین در شهر چورزق و در سایر نقاط شهرستان طارم از قبیل درام، گیلوان، دستجرده، ونیسر و .. مراسم راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم طبق روال هر سال برگزار خواهد شد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.