سامان ساسانیان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا اظهار کرد: تا پایان سال جاری همایش علمی توسعه پایدار مبتنی بر ایده های بومی در آستارا برگزار خواهد شد و دانشگاه ها طرح و ایده ارائه کنند.

وی افزود: دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد در ارائه فراخوان و گردآوری مقالات علمی این همایش همکاری کنند و برگزاری این رویدادها برای توسعه کسب و کار مفید است.

وی ادامه داد: جوانان فعال و نخبه، شایسته تجلیل هستند و نبود مهارت، عامل مهمی در بیکاری آنهاست و باید برای توانمندسازی آنان اقدامات بیشتر صورت گیرد.

معاون فرماندار آستارا افزود: دشمنان با فضای مجازی و رسانه ها در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سیاه نمایی می کنند اما گفتمان های دانشجویی، توطئه های آنها را خنثی می کند.

ساسانیان گفت: گفتمان های دینی و فرهنگی با همکاری دستگاه های متولی و سازمان های مردم نهاد برای جوانان در مدارس و دانشگاه ها برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: شناسایی جوانان نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در دستور کار است و از ایده های آنها برای توسعه همه جانبه استفاده خواهد شد.

وحید خاصی پور افزود: ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هفته جاری آئین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی بالای ۶۰ سال آستارا در سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.