به گزارش خبرنگار ایرنا؛ قدرت واحدپور روز سه شنبه در نشست خبری در اداره پست آستارا افزود: در نیمه نخست سال جاری، ۶۰ هزار و ۶۵۸ فقره مرسوله از شهرهای دیگر توسط ماموران پست به دست شهروندان رسیده و ۶۹ هزار و ۳۸۸ فقره مرسوله از آستارا به شهرهای دیگر ارسال شده است.

وی بیان کرد: با فعالیت ۲۲ دفتر پست شهری و روستایی، دورترین روستاها نظیر حیران و قره سو تحت پوشش قرار گرفته است و برای کیفیت خدمات در روستاهای ویرمونی، عنبران و کانرود دفتر پست دایر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۱ کارمند در اداره پست آستارا ادامه داد: به علت تجهیز نامه رسانان به سیستم همراه نامه رسان و حذف روش کاغذی و دستی، مردم با امضای الکترونیکی از وصول مرسوله خود اطمینان حاصل می کنند. 

واحدپور گفت: در نیمه نخست امسال به توزیع یکهزار و ۴۶۳ فقره کارت ملی هوشمند و نام نویسی یکهزار و ۳۳۷ متقاضی کارت اقدام شد و مردم، دریافت کارت ملی هوشمند را به پایان سال موکول نکنند. 

رئیس اداره پست آستارا گفت:  اداره پست این شهرستان با ۲۴ دستگاه دولتی و ۱۱ بانک، با هدف جابجایی مرسوله های آنها قرارداد همکاری امضا کرده و اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه این اداره است. 

۱۷ تا ۲۳ مهرماه هفته ملی پست است. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.