به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از شناورهای دریایی تندرو تا ۹۰ نات سرعت خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی نیروهای نخبه داخلی، در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناورهای تندرو با سرعت ۱۰۰ نات می‌رویم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه "دستیابی به این  پیشرفت‌ها را مدیون تلاش جوانان این سرزمین و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم" افزود: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نخواهد بود مگر اینکه بنا به فرمایش قرآن کریم، ما را به‌شکل خود درآورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه "راضی شدن دشمن از ما تنها یک خیال‌پردازی کودکانه است" تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن افزایش آمادگی در برابر او است و مذاکره در موضوعات مختلف با دشمن بدعهد راه به جایی نمی‌برد.

سردار تنگسیری در ادامه با بیان اینکه آمادگی ما  امنیت و ثبات را در منطقه خلیج‌ فارس ایجاد کرده است، تصریح کرد:  بارها به کشورهای حوزه خلیج‌فارس پیغام داده‌ایم که این منطقه متعلق به همه همسایگان است و ما قادریم امنیت را با همدلی بین کشورهای این حوزه برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیگانگان، مخل امنیت منطقه خلیج‌ فارس هستند افزود: آن‌ها به‌دنبال ایجاد مشروعیت‌ برای حضور نامشروع خود به‌بهانه ایجاد امنیت هستند و از طرفی برای فروش سلاح‌های خود باید جنگ‌افروزی کنند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس حتی عواقب زیست‌محیطی به‌جا می‌گذارد، گفت: برای چرخش آب در خلیج‌فارس با مساحت ۲۵۰ هزار کیلومترمربع به یک سال زمان نیاز است و دشمن بداند که حضور او هیچ دستاوردی برای منطقه ندارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.