به گزارش خبرنگار ایرنا، منیژه واحد از شهرستان لاهیجان، امیر تنها از لاهیجان ( آزاد)، عباس عسگرزاده از اسالم، سمیه رنجبر از شهرستان سیاهکل و فاطمه نصیر از رشت دو برگزیدگان بخش زنان و مردان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی در گیلان هستند.

محترمه حجت از منجیل، سیده فاطمه شفیعی از شاندرمن و پریا طاهری از رودسر به عنوان برگزیدگان بخش نوجوان معرفی شدند و زهرا علیزاده از رشت برگزیده بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها شد.

در این جشنواره زینب یعقوبی از شهرستان املش، فاطمه گلگلی از رشت دو ، معصومه ابراهیمی از تالش (آزاد)، فاطمه نوروزی از صومعه سرا و طاهره روشن از مرکز انزلی دو به عنوان تقدیرشدگان بخش زنان و مردان معرفی شدند.

یکتا رحمتی از مرکز فرهنگی هنری شماره چهار کانون پرورش فکری ، هدیه عاشوری از رشت سه ، مازیار غلامی از املش، سامیار راحت طلب از مرکز شماره چهار کانون، سمیه عاشوری از ماسال و مهدیس مستعلی زاده از آستارا در بخش نوجوان و آسیه برماره از رشت و اشرف السادات عظیمی از فومن در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها شایسته تقدیر شدند.

در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در گیلان، ۳۵۸ قصه صحنه‌ ای در گروه های مختلف به دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون ارسال‌ شده بود که در مجموع ۶۰ قصه برتر برای شرکت در این مرحله برگزیده شد.

قصه گویان برتر مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در گیلان، به رقابت‌ های منطقه‌ ای  با حضور قصه گویان برتر مرحله استانی استان های مازندران، البرز، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و تهران در استان البرز دعوت می شوند.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری به مناسبت هفته ملی کودک از چهاردم ماه جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت آغاز شده بود که امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به ترتیب با عناوین (کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر)، (کودک، آموزش، سلامت و ایمنی)، (کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری)، (کودک، صلح، بازی و نشاط) ، (کودک، رسانه و ارتباطات)، (کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه) و  (کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی) هفته ملی کودک است.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.