به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ مجید حسینی روز یکشنبه در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه نیروی انتظامی بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی جرائم و ظهور جرائم اینترنتی در همین مدت میزان تشکیل پرونده در پلیس فتا ۴۰ درصد افزایش یافته و کشفیات قابل توجهی نیز با تلاش های پلیس در بندرانزلی حاصل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات منجر به جرح و کنترل و عدم رشد تصادفات منجر به فوت در شهرستان به کمک پرسنل راهور و اعضای شورای ترافیک گفت: کشف سریع  قتل های به وقوع پیوسته توسط دستگاه قضایی بندرانزلی و همچنین دستگیری باندهای کلاه بردار کوچک و بزرگ اینترنتی و تلفنی و سایر موارد از جمله فعالیت ها و موفقیت هایی است که پلیس با همراهی دستگاه قضا به آن دست یافته است.

سرهنگ حسینی با اشاره به برقراری بیش از ۳۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ در سال گذشته  تاکید کرد: پلیس همواره خیر خواه و در کنار مردم بوده و رضایتمندی مردم را مهمترین اصل در انجام ماموریت های خود می داند.

امنیت موجود در جامعه حاصل تلاش های سبزجامگان ناجاست

فرماندار شهرستان بندرانزلی نیز تاکید کرد: امنیت، اعتماد ، سلامت ، پویایی و نشاط موجود در جامعه اسلامی ثمره حضور سبزجامگان نیروی انتظامی در همه سطوح جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری ازاد ادامه داد: وحدت و همدلی بین نیروی های مسلح به عنوان مظهر اقتدار ملی می تواند برای سایر دستگاه ها و سازمان ها به عنوان روش و منش مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه های ظلم و فساد می زند ، افزود: خوشبختانه تعامل و همراهی و هم افزایی خوبی در بین اعضای شورای تامین و مسئولان ارشد شهرستان وجود دارد و با توجه به حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از نیروی انتظامی ، این همکاری و هم افزایی همه جانبه بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی فضا را برای اخلال گران نظم و امنیت در شهرستان انزلی نا امن کرده است.

نیروی انتظامی با رافت با مردم، از ارزش ها پاسداری کند

امام جمعه بندرانزلی نیز اظهار کرد: نیروهای انتظامی باید با قانون مداری در عین رافت و عطوفت با مردم، از ارزش های دینی و هنجار های اخلاقی در سطح جامعه صیانت و پاسداری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: نیروهای انتظامی باید با استحکام مبانی آموزشی و اخلاقی زمینه اصلاح، ارزشمندی و ارزشمداری درجامعه را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: یکی از توطئه های دشمنان در جامعه ما ، کاهش سطح پایبندی مردم به ارزش های دینی، هنجار شکنی در بعد فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و مقابله با قانونمداری است و نیروهای انتظامی باید با فعالیت در راستای حفظ و صیانت از ارزش های دینی، عفاف، حجاب، ظواهر و شئون دینی جامعه اسلامی تلاش کنند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.