به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده انتظامی لاهیجان روز شنبه در این مراسم گفت: هفته ناجا فرصتی طلایی برای نزدیک تر شدن هرچه بیشتر پلیس با مردم و نشان دادن جلوه های خدمت خالصانه و بی منت این خدمتگزاران به مردم ایران اسلامی است.

سرهنگ رسول عزیزی افزود: نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب اسلامی  و امنیت جامعه است و  ارزش های امروز ایران اسلامی  ، حاصل جان فشانی شهداست و پلیس ایران بعنوان یک پلیس ولایت مدار با تمام وجود از این ارزش ها پاسداری می کند.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

فرماندار صومعه سرا نیز در صبحگاه مشترک نیروهای  نظامی و انتظامی شهرستان گفت :  نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی در کشور است و  ماموریت های آن در تمامی امور زندگی مردم تاثیرگذار است.

سیدجلال سیدمحمدی با بیان اینکه مهمترین سرمایه، اعتماد مردم است، افزود: نیروی انتظامی با ماهیت مردمی بودن توانسته اعتماد را به عنوان  بزرگترین سرمایه جامعه بدست آورد و طعم امنیت عمومی را به همگان بچشاند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی از راه اندازی پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی سه ماه گذشته کلاهبرداران از حساب شهروندان در چند فقره نزدیک به ۲۰۰میلیون تومان برداشت کرده که با اقدام به موقع پلیس فتا، شناسایی  و دستگیر شدند.
سرهنگ کوهستانی افزود: شش نفر از اراذل و اوباش که موجب آزار و اذیت شهروندان بودند نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: در شش ماه امسال ۱۰ هزار و ۷۲۹ تماس با پلیس انجام شد که نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.
۱۱ تا ۱۷ مهرماه هر سال به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده‌ است.
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵  کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۲۹۲
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.