به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، محمد مهدی مظفری در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت: پلیس در کنار سایر نیرو های مسلح و با همکاری مردم، همواره برای کشور، امنیت و آرامش را به ارمغان آورده است.

 رئیس شورای تأمین رضوانشهر افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است و امروز از مهمترین نیازهای بشریت محسوب می شود.

 وی بیان کرد: نام پلیس در هر جامعه، همان قدر که برای افراد متخلف و قانون شکنان وحشت آفرین و دلهره آور است، برای مردم آرامش بخش است.

 مظفری گفت: تمامی ماموریت های پلیس برای تکریم مردم است، مشارکت و همراهی تک تک مردم با پلیس موفقیت ایجاد امنیت و آرامش را در جامعه دو چندان می کند.

 فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه، برای برقراری امنیت پایدار در عرصه‌ های مختلف جامعه، نیروهای زیادی تلاش می کنند افزود: نیروی انتظامی امنیت را به خوبی در جامعه نهادینه کرده و تأمین امنیت و آسایش مردم، مأموریت اصلی پلیس است .

 وی با بیان اینکه ماموران پلیس از دلسوزترین نیروهای نظام اسلامی برای مردم هستند، اظهار داشت: ناجا بازوی توانمند و بازدارنده نظام در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

 فرماندار رضوانشهر با  تشکر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی تصریح کرد: اقتدار این نیرو موجب ایجاد فضای سالم و آرام برای جامعه شده است.

 در این آئین با حضور نیرو های انتظامی، پدافند ارتش، نیروی دریابانی انتظامی، سپاه ، بسیج، گردان امام حسین سپاه، پلیس راه و راهور ، تعدادی از نیرو های حاضر در میدان صبحگاه با تقدیم لوح و دیگر هدایا تجلیل شدند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

7293 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.