مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال داماش عصر  یکشنبه (فردا) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور باید به مصاف تیم سایپا تهران برود.

میثم محبوب افزود: این دیدار طبق قرعه کشی انجام شده در تهران برگزار خواهد شد و تیم داماش در این مرحله از مسابقات جام حذفی کشور، میهمان تیم سایپا است اما برای کسب پیروزی رو در روی این تیم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در رقابت های سال گذشته جام حذفی و در مرحله نیمه نهایی نیز، تیم های فوتبال داماش و سایپا در رشت رو در روی هم قرار گرفته بودند که در نهایت داماشی ها با نتیجه دو بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست داده و به فینال جام حذفی صعود کردند.

وی بیان کرد: در بازی فردا نیز تیم فوتبال داماش گیلان برای خلق یک شگفتی مقابل تیم سایپا قرار می گیرد و امیدواریم  با برتری برابر این تیم لیگ برتری، بتوانیم به مراحل بعدی جام حذفی کشور نیز صعود کنیم.

وی اضافه کرد: البته بی شک تیم سایپا نیز برای کسب پیروزی و همچنین انتقام از شکست سال گذشته رو در روی داماش قرار خواهد گرفت اما مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان داماش مصمم هستند تا در این بازی سخت و خارج از خانه به برتری دست یابند و برای دومین سال متوالی، لقب تیم شگفتی ساز جام حذفی را به خود اختصاص دهند.

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد، برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی، در مرحله سوم این مسابقات در رشت به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام رفته بود که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

داماشی ها در رقابت های فصل گذشته جام حذفی کشور درخشش خوبی داشته و با صعود به فینال این رقابت ها و کسب مقام نایب قهرمانی، لقب تیم شگفتی ساز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.