به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ یادآور خاطره تلخ و شیرین دوران دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.
وی به شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید در دل ملت ها ایجاد کرد و قدرت های سلطه گر نسبت به آن واکنش نشان دادند و تلاش کردند انقلاب را نابود کنند.
امام جمعه رشت حمله صدام به مرزهای جغرافیایی ایران با حمایت قدرت های سلطه گر را در حقیقت حمله به انقلاب، هویت ملی و آرمان های یک ملت بزرگ دانست و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس امام(ره) به خوبی توانست جنگ را مدیریت کند و شاخ قدرت های سلطه گر را شکستیم.
وی با بیان اینکه در سایه جنگ توانستیم دشمن را عقب برانیم، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ملت ایران آموخت ایستادگی و مقاومت تنها راه نجات و پیروزی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی ملت های منطقه و حتی مردم کشورهای اروپایی در مقابل قدرت های سلطه گر به تاسی از ملت ایران اشاره کرد و گفت: پیام دفاع مقدس این است که برای رسیدن به هدف مقدس راهی به غیر از ایستادگی و مقاومت با پیروی از ولایت در برابر قدرت های سلطه گر نداریم.
در مراسم امروز؛ ارسلان زارع استاندار گیلان و اعضای شورای تأمین استان نیز حضور داشتند.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.